پـ ن پـ جدید اسفند ۹۱
نوشته شده توسط : sajad

 .:: پـ ن پـ جدید اسفند ۹۱ ::.

 رسیدم محل کارم دیدم گوشیم نیست!
مات و مبهوت که کجا انداختم یادم اومد با تاکسی اومدم.
زنگ زدم به گوشیم نه بار طرف گرفته میگه ا گوشی شما دیدم تو تاکسیم مونده.
رفتم ازش تحویل بگیرم به من نگاه میکنه شما هم سوارتاکسیم شده بودید!!؟؟
گفتم 
پ نه پ گوشیم رفته بود دور بزنه دیدم نیومد دیرکرد تماس گرفتم ببینم کجاست.شما جواب دادید!.

.:: پـ ن پـ جدید اسفند ۹۱ ::.

 پریشب تو خیابون میرفتم داشتم با فندکم بازی میکردم، پلیس رد شده میگه اون چیه؟ فندکه؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ مشعل المپیکه دارم میبرم لندن!! میگه پـَـَـ نــه پـَـَــــ و زهرمار، سوار شو بریم… میگم کلانتری؟ میگه پـَـَـ نــه پـَـَــــ میبریمت لندن

.:: پـ ن پـ جدید اسفند ۹۱ ::.

 خوابیده بودم بابام اومد بالا سرم گفت خوابیدی؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ … یه هو بابام زد تو سرم گفت بگیر بخواب! این چرت و پرتا برا فیس بوکه

.:: پـ ن پـ جدید اسفند ۹۱ ::.

 به دوستم میگم بیا با هم شعر بخونین میگه باشه . من میگم یه {توپ دارم} اون میگه قلقلیه. میگم پ ن پ مربعیه

.:: پـ ن پـ جدید اسفند ۹۱ ::.

 رفتم رستوران شاندیز گارسونه میگه:
چیزی میل دارید؟
گفتم:پ ن پ امدم تو رستوران باکلاس بشینم واسه شهرت بازی.

.:: پـ ن پـ جدید اسفند ۹۱ ::.

 رفتم باشگاه سپت نام کنم مسئولش میگه:
می خوای ورزش کنی؟
میگم:پ ن پ می خوام ورزشکارهارو تشویق کنم.

.:: پـ ن پـ جدید اسفند ۹۱ ::.

 رفتیم دیزی پذی دیزی بزنیم یکی امده میگه:
بکوبم؟
پرسیدم دیزیرو؟
گفت:پ ن پ تو سر خودم.

.:: پـ ن پـ جدید اسفند ۹۱ ::.

 با مگسکوش مگس میکوشم دوستم میگه:
میمیرن ؟
میگم:پ ن پ برای این که من ضایع نشم می افتن رو زمین.

.:: پـ ن پـ جدید اسفند ۹۱ ::.

 با خانمم رفتم صحرا مارمولک رو دیده میگه مار مولکه!
میگم پ ن پ تمساحه مینی مایزش کردن،
یهو جیغ میزنه میگم ترسیدی
میگه پ ن پ ترسیدم بخوردت!

.:: پـ ن پـ جدید اسفند ۹۱ ::.

 از بلبل می پرسند چرا چه چه میکنی پ ن پ میخوای واست ار ار کنم

.:: پـ ن پـ جدید اسفند ۹۱ ::.

 امروز شلوغ کردم رفتم دفتر مدیر گفت بازم شلوغ کردی من چیزی نگفتم گفت خاک
تو سرت موقیت پ ن پ رو ازدست دادی میگم پ ن پ به دست اوردم

.:: پـ ن پـ جدید اسفند ۹۱ ::.

 تو متــــــــــــــــــرو نمی دونم کدوم بی وجدانی پول بابام رو زده
داداشم برگشته میگه:یعنی کل پولا “هوتوتو”(پـــــــــــــــــــــــــــــــر)
میگم: پـــــــــــــــــــ نـــــــــــــــــ پــــــــــــــــ
طرف روش نشد رو در رو قرض بگیره برداشــــــــت دفعه بعد که اومدیم خودش
میـــــــــــــــــــــــــذاره سر جاش….

.:: پـ ن پـ جدید اسفند ۹۱ ::.

دارم با گوشیم پیام میدم، پسر داییم ۹ سالشه (گودزیلا) برگشته میگه: موبایله؟
گفتم: پ ن پ ماشین لباسشوییه! دارم رخت چرک می شورم.
خوب گفتم آیا؟




:: موضوعات مرتبط: پـَـ نـَـ پـَـ , ,
:: بازدید از این مطلب : 551
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 10 خرداد 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: